Nieuwe functie laat klanten rechtstreeks bestellen via de online kanalen van de restauranthouder

  • Signature Service, een gloednieuwe dienst van Deliveroo, geeft restaurantpartners de mogelijkheid om thuisbezorging aan te bieden via hun eigen website en app. 
  • Dankzij de Service kunnen restaurants genieten van meer leveringen en een nauwere band met hun klanten opbouwen en onderhouden.
  • Na het succes in het Verenigd Koninkrijk breidt Deliveroo de dienst nu uit naar België en andere internationale markten.
  • De populaire restaurantketens Casper, Bavet en MyTannour bevestigden reeds het gebruik van Signature Service.

Een nieuwe dienst met tal van voordelen

Signature Service ondersteunt restaurantpartners en laat hen toe om:

  • Nieuwe klanten te bereiken: Restaurantpartners kunnen nieuwe klanten aantrekken, met name klanten die hun site rechtstreeks consulteren maar (nog) geen Deliveroo-klant zijn. Tegelijkertijd kunnen restaurants de bestaande relaties met hun klanten verder uitbouwen met gerichte marketingcampagnes. Bovenop de Deliveroo-kanalen kunnen restaurants hun aanbod nu ook promoten via eigen communicatiekanalen, om zo groei en bestelvolumes rechtstreeks te stimuleren.
  • Het engagement van klanten te verhogen: Dankzij rechtstreekse toegang tot klantgegevens (die klanten wensen te delen), kunnen restaurantpartners hun klanten beter begrijpen. Zo kunnen ze succesvolle campagnes ontwikkelen, gericht op de meest trouwe klanten.
  • De klantervaring te verbeteren: Restaurants die Signature Service implementeren, kunnen gebruikmaken van de geavanceerde technologie en logistieke gegevens van Deliveroo om hun klanten een extra kanaal aan te bieden in de vorm van een op maat gemaakte website. Deze site wordt samen met Deliveroo ontwikkeld en combineert alle belangrijke elementen en visuele eigenschappen van het merk van het restaurant, van foto’s tot de keuze van het lettertype en de merkslogans.

Op de website of app van het restaurant geeft de gebruiker het gewenste bezorgadres in. De Signature Service-pagina vindt op basis hiervan meteen de dichtstbijzijnde vestiging van het restaurant. De Signature Service-pagina kan in de Google Tag Manager worden geïntegreerd, waardoor het restaurant toegang heeft tot alle informatie die de klant wenst te delen, alsook het traject van de klant op zijn website kan volgen.