Laatste trends in horecatechnologie

Lightspeed organiseert op maandag 25 juni een informatiesessie voor horecaondernemers om samen op de hoogte te worden gebracht van de laatste trends in horecatechnologie. Op het evenement wordt er dieper ingegaan op de vraag hoe het slimme gebruik van data het reilen en zeilen van een horecaonderneming optimaliseert. Experts van Deliveroo, Rabobank en Frites Atelier delen er hun kennis over hoe data in de horeca ingezet kan worden voor een toekomstige strategie.

 

Data en horeca: een gouden combinatie

Door een beter aanwenden, interpreteren en actiegericht werken krijgt de service een boost, de winst wordt verhoogd en de gasten krijgen een betere ervaring. Dit optimaliseert de beleving van het horecamoment en is de basis voor klanttevredenheid en klantentrouw. Aan de hand van leerzame presentaties en praktische sessies komen tijdens het event vier pijlers aan bod: klantdata, service, omzet en marketing. Vragen als: ‘Wat kan en mag je doen met de data van gasten?’, ‘Hoe perfectioneer je de service?’ en ‘Hoe gebruik je data om de omzet te laten groeien?’ worden er beantwoord. Het programma van bekende sprekers wordt steeds completer. Naast Michiel van der Eerde (BAUT), Wim Ballieu (Balls & Glory), Dries Tack (Gault&Millau) en David Kijlstra (Zoku) zijn nu ook de volgende namen aan het programma toegevoegd: Deliveroo, Floris van der Sman (Rabobank) en Pieter Munten (managing director van POP-restaurant Frites Atelier).

Praktisch

Het evenement vindt plaats op 25 juni van 9u30 tot 21 uur bij Brocadero, Rijnkaai 150 in Antwerpen. Tickets zijn te bestellen via: www.datameetshospitality.eu. Het evenement wordt georganiseerd door Lightspeed, een krachtig cloudgebaseerd kassasysteem voor horeca en retail.

www.lightspeedhq.be

www.datameetshospitality.eu