ruilden een reeks sterrenchefs hun koksvest in voor voetbalschoenen. Voor de zesde keer op rij organiseerde de culinaire top van België namelijk een voetbaltornooi ten voordele van een goed doel. Dit jaar was dit G-sport Vlaanderen, een organisatie die zich inzet om personen met een beperking alle kansen te geven om te sporten. Horecagroothandel METRO was voor het 6de jaar op rij trotse partner van het initiatief.

Sterrenchef Axel Colonna-Cesari van Centpourcent in Sint-Katelijne-Waver nam 6 jaar geleden het initiatief voor de eerste editie van Sterren op de Grasmat, een groots opgezet evenement ten voordele van sporters met een beperking. De crème de la crème van de Belgische horeca tekende present: sterrenzaken zoals het Hof van Cleve, Kommilfoo en Dôme namen deel met een ploeg om een balletje te trappen voor het goede doel. 

Als trouwe partner en leverancier van Centpourcent moest METRO niet lang nadenken over een bijdrage aan dit evenement. Met veel plezier schonk het METRO-team producten ter waarde van 10.000 euro, hielp het mee bij de veiling van een kunstwerk van Ludo Modelo en sponsorde het de voetbaltruitjes van de chefs. 

Bij METRO willen we meer zijn dan een leverancier voor food-professionals. We zien de samenwerking met al onze klanten als een partnership. Het is dan ook met veel plezier dat we dit evenement opnieuw steunen. Of het nu voor hun eigen restaurant is of voor een initiatief waar onze horecaklanten hun schouders onder zetten: METRO is er om chefs te helpen hun doelen te bereiken,aldus Jonas Muys, Operations Director METRO.

www.metro.be