In 2013 worden alle Belgische vestigingen van Colmar grondig verbouwd, ze krijgen een verjongingskuur. Daarbij worden ook het logo en de marketing-strategie aangepast.

Het concept heeft zijn succes bewezen, daaraan verandert niets. Colmar wil voortaan een jonger doelpubliek aanspreken, de restaurants krijgen een sterker welkomgevoel, ze worden transparanter, kleurrijker en nog gezelliger. Er komt ook een upgrade van de accomodaties.

De verbouwingsoperatie start in Aartselaar, voor iedere verbouwing worden tien dagen uitgetrokken. De vestiging van Groot-Bijgaarden wordt ook uitgebreid, daar zal de verbouwing langer duren.

Colmar Restaurants startte zo’n 55 jaar geleden, vandaag zijn er 9 vestigingen in ons land en 16 in Frankrijk, daar onder de naam ‘Crocodile’. In

Frankrijk komen er overigens in 2013 nog drie restaurants bij. In 1993 startte het bedrijf ook met Sbarro: verse Italiaanse fastfood. Nadien kwamen er ook nog andere concepten zoals Café Muffin en Smoothiebar.

 

www.colmar.be