Professionalisering zet zich verder bij De Laet-Van Haver
Op 25 jaar tijd is het kwaliteitsvlees van De Laet-Van Haver uitgegroeid tot een waar internationaal keurmerk. Door de introductie van Ben Clockaerts als CEO ter versterking van het managementsteam krijgt de groeistrategie verder vorm. Deze groei zal worden gerealiseerd door diversificatie en uitbreiding van de distributie in binnen- en buitenland.
Wat in 1992 begon als een bescheiden slagerij in het Antwerpse Hove, evolueerde intussen naar twee slagerijen (Butcher’s Store), een restaurant (Butcher’s Dining), een productieatelier (Butcher’s Craft) in Aartselaar en een groothandel met een cliënteel van meer fan 150 toprestaurants en distributeurs in tien Europese landen.
Diversificatie
De Laet-Van Haver experimenteert verder vanuit vakmanschap en passie in productontwikkeling. Een van die experimenten is Secreto 7, een rundsham die gedurende zeven weken in een melange van zeven kruiden gedroogd wordt. Intussen is Secreto 7 uitgegroeid tot een internationaal topmerk dat wordt verkocht aan de gastronomie en de groten der aarde.
Om de verdere diversificatie en schaalvergroting te implementeren investeert De Laet-Van Haver in een centraal atelier in Aartselaar. Dit laat toe om verdere productontwikkeling en een kwalitatieve productie voor de verschillende vestigingen en de export te waarborgen.
Verdere uitbreiding van de verkoop
Door in de toekomst het netwerk van eigen slagerijen en haar catering- en horeca-activiteiten verder uit te bouwen wil De Laet-Van Haver de verkoop van eigen producten nog verder uitbreiden. Daarnaast ziet het bedrijf nog expansiemo-gelijkheden in retail en in de groei van het aantal buitenlandse distributeurs.